napramorgószemmel

fotóim, ilyesmik. semmi különös :)


 

 

Friss topikok

  • nprmrgszm: Hohó, hiába álcázod magad, felismertelek :DDD Neked, sőt Nektek is boldog új évet :))) (megy és to... (2010.12.31. 11:25) Éjfekete víz
  • Vélo: Första. Szép, szép komopzíció, de a kerékpár nem elég hangsúlyos. (2009.11.27. 22:43) Kerék a láthatáron
  • Vélo: Első. (2009.11.27. 22:42) Ság-ség
  • Bezzeg.: Na majd más elhagyott helyen kijavítom este, s kikukázhatod, ha nem magad akarod megcsinálni. Jóv... (2009.09.16. 14:13) Csatára kész flame-ingók, amik nem is azok, hanem papagájok...
  • Bezzeg.: A költő (a tizennegyedik kartonon) belekezdett a második énekbe, éppen a hatvanadik születésnapján... (2009.07.25. 18:00) letérdelni... volt idő

Utolsó kommentek

  • nprmrgszm: Hohó, hiába álcázod magad, felismertelek :DDD Neked, sőt Nektek is boldog új évet :))) (megy és to... (2010.12.31. 11:25) Éjfekete víz
  • Zazie a metrón: hát szégyelljed is magad. most hogy néz az ki, hogy egy nyári fotós szeptemberi bejegyzésben kíván... (2010.12.31. 11:21) Éjfekete víz
  • Vélo: Första. Szép, szép komopzíció, de a kerékpár nem elég hangsúlyos. (2009.11.27. 22:43) Kerék a láthatáron
  • Vélo: Első. (2009.11.27. 22:42) Ság-ség
  • Bezzeg.: Na majd más elhagyott helyen kijavítom este, s kikukázhatod, ha nem magad akarod megcsinálni. Jóv... (2009.09.16. 14:13) Csatára kész flame-ingók, amik nem is azok, hanem papagájok...
  • Utolsó 20

Címkék

air race (1) albatros (1) állat (4) anglia (7) bicikli (2) blindheim (2) boeing (1) bristol (1) budapest (18) critical mass (1) csiga (1) csúcs (1) duna (2) ég (7) éjszaka (8) emberek (1) én (2) épület (13) erdély (1) erdő (2) ernyős (1) eső (3) fa (4) fehér (1) felhő (5) ff (4) fordítógyűrű (1) gargouille (2) gellérthegy (2) gesztenye (2) gitár (2) graffiti (3) gyerek (1) harmat (1) híd (5) (1) hobbi (1) hold (2) infopark (1) játék (2) kacsa (1) kanada (1) kék (8) kezdet (1) könyvtár (2) lánchíd (1) laza (1) legelő (1) london (5) louvre (2) malév (1) március 15 (1) méregpohár (1) metró (1) moha (2) mosómedve (1) münchen (1) nagykörút (2) napraforgó (1) napszemüveg (1) notre dame (2) oxford (1) párizs (6) piros (2) pohár (1) poloska (1) próba (1) punk (1) régi (2) repülő (1) rét (2) rózsa (1) sárga (2) svédország (1) szépia (1) színek (11) szobor (2) szökőkút (1) táj (4) természet (14) üvegeim (1) vágyakozás (1) vancouver (2) vár (1) vasút (3) velem (1) világ (21) villamos (5) virág (11) víz (6) vízesés (1) yosemite (1) zenész (2) zöld (8) összes

HTML

'A' Stephen Colbert

2008.11.01. 18:12 | nprmrgszm | 7 komment

Csak sikerült eljutni, még ha kissé kalandosan is, a vadonásúj hídhoz. Azt nem mondhatnám, hogy aznap este (is) csak nekem jutott eszembe az ötlet, hogy fotózni kéne, de mindegy. Mi jól mulattunk az öcsémmel :) 

 'A' Stephen Colbert :)  'A' Stephen Colbert :)
 'A' Stephen Colbert :)  'A' Stephen Colbert :)

 

(utálom a blogszerkesztőt, amiért nem lehet normálisan elhelyezni a képeket, és kicsi a szerkesztőablak is...)

Címkék: budapest híd éjszaka duna épület

A bejegyzés trackback címe:

https://napramorgo.blog.hu/api/trackback/id/tr61744175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ASteC

[a upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b7/ScaleModelTemploMayor.JPG]c.f.[/a] teteje
Hááát, ha nem az út közepén fotóztok az tök jó:))
Én majdnem elcsaptam egy fotóst, mert neki ott volt jó, a A-betű alatt:)))
Ja és kedvencem az a motoros is, aki össze-vissza kanyargott,mert fejét felemelve motorozott:))

Éljen az új híd!:)))
:)
ó, én nem vagyok olyan hülye ("hogy azt mondjam, ne igyál..." ja, nem is :)), hogy kimásszak oda... mikor mi jártunk ott, voltak másik delikvensek is; az egyik kiment, láthatósági mellényben legalább, szóval őt lehetett már messziről látni. Amúgy ezek a képek csupa "gyalogos" helyről készültek, nem hoztam senkire a frászt, hogy a.) elcsap b.) traffipaxolok :) belátom, nem vagyok elég elvetemült...
mellesleg én nagyon röhögtem, mikor átmentünk először, és az emberek 90%-án látszott, hogy csak hídnézőben van, mentek vagy harminccal, és a kormányba kapaszkodva rákenődtek a szélvédőre :DD
Dekoratív. Nekem úgy tűnik, h üvegfolyosók vannak fenn. :)

(Egyébként alighogy idejövök, nyilatkozik valami sportoló a rádióban, h ki akar jutni Vancouverbe...)
Én barom módra cselekedtem. Gyalogos helyrôl fotóztam, de kocsi a leállósávon.
Ilyen hidakat még, sokat :)
Podgoricában is gyönyörű ferdekábeles híd van, csak ámultam...
(Sajnos nálam nem volt fényképezőgép, de így néz ki:
travel.webshots.com/photo/1431500603076891696DlhQHT
www.treklens.com/gallery/Europe/Montenegro/photo330084.htm )
USÁban jártam,
meztelen modelleket
álmomban láttam
süti beállítások módosítása